Free Lines Arrow
Unborn 8.0 Black Pointer

2013. október 10., csütörtök

3.rész

Helló, itt az új rész.:)
bocsánat hoyg ennyi ideig kellet rá várni, de tudjátok, itt a suli , és mivel én 8.-os vagyok, nekem ez az év nagyon ontos, meg nem is vagyok valami jó tanuló..., meg az ihlet se kött nagyon a részhez...kb, most irtam meg ebben a pár órában a végét, úgy hoyg bocsánat ha rosz, össze csapott lett:/

nah mindegy jó olvasást, és szép álmokat, vagy jó reggelt, mindegy az amikor olvasod:)
ui.: bocsi hoyg ijen rövid lett..:/

Ijedten ültünk fel az ágyban. A sötéttől nem nagyon lehetett látni, hogy ki rontott ránk, csak a  körvonalait láttuk,semmi mást. Elkapott a pánik, ez nem is kérdés. De nem amiatt hogy lebuktunk, és hogy felfedezték a helyet (az már Harry problémája, ide már többet úgyse jövök), ha nem amiatt aki ránk tört!...Mi van ha egy pszichopata, egy hajléktalan, vagy egy pszichopata hajléktalan?! ..Vagy rosszabb...Jason?! Bárki legyen csak Jason ne!..Ő rosszabb egy szpichopatánál!
Az ismeretlen alak felénk kezdett lépkedni, és ahogy egyre közelebb ért a hold gyér fénye kicsit megvilágította ,így legalább meg tudtam figyelni egy kicsit: Magas ,de Harry-nél kisseb ,pocakos ,barna vagy fekete hajú férfi volt. Meg könnyebbülten fújtam ki a levegőt. Szerencsémre nem Jason az, de így is aggódom egy kicsit, hisz...akár ki lehet ez a férfi...mondjuk szépen ki van öltözve, úgy hogy a hajléktalan az kivan lőve...de akár ki is legyen jobb tartani tőle! A végén még meg ismer (ha látott már valaha), és fel ad  a zsaruknak! Igen,  a rendőrség még mindig  üldözi a prostikat, hisz ez a Sztriptíz bárokkal ellentétben, nem engedett. ..Hát ,bocsi törvény de vannak olyanok ,akik azért csinálják ezt mivel rá vannak kényszerítve vagy nem tudnak más munkát találni...én az elsőbe tartozom. Nem mintha nem lenne szép életem és jó munkám,de nálam a kényszerítés nem abban az értelemben van ,hogy nincs pénzem..hanem szó szerint kényszerítenek, egy szóval zsarolnak valamivel, de arról nem szívesen beszélek hogy mivel, még így gondolatban sem...
Erős szorítást éreztem meg a karomon, mire észhez tértem, és a kis fájdalmat okozó kar tulajdonosa felé tereltem figyelmemet, aki persze hogy Harry volt, mégis ki más?!
Mereven figyelt előre, arcán semmien érzelmet nem láttam, csak a szemén a félelmet és a döbbenetet. Biztos a férfi miatt döbbent meg (én is meg döbbentem), de a félelmet nem tudom hova tenni..lehet benne is lejátszódott ez a "pszichopata vagy mi más lehet" gondolat menet, vagy..lehet ismeri ezt a személyt...?! Gondolataim Harry mély,  kissé dühös, és meglepődött hangja zavarta meg.

-Mit keresel itt?!- kérdezte döbbenten, mégis érzelem mentesen, és a férfit nézte, miközben én a takaróval próbáltam takarni magam. Szégyenlős vagyok. Kicsit meglepő, de az vagyok.

- Ezt én is kérdezhetném,Harold!- hallatszott a férfi mély, dühös hangja (itt most mindenki dühös?), mitől fellát a hátamon a szőr. -Mégis mit hiszel?  Igaz hogy sokan vannak a "buliban", de attól csak észre vesszük hogy eltűnsz!..Meg jegyezhetnéd hogy, Gemma nem tud valami jól hazudni, ezért nem érdemes mondani neki hogy, "Leléptem. A titkos helyen leszek, szólj ha apáék észreveszik hogy eltűntem!".-Idézte, a -gondolom- üzenetet amit Harry küldött ,valamien Gemma-nak, de mégis mik...Jah, akkor mikor a kocsit kereste!..Szóval ezt írta ,olyan nagy "bele éléssel".
Kicsit fel emeltem a fejem (mert le volt hajtva) és így tekintetem találkozott, egy dühös, csalódott és egyben megvető szem párral. Gyorsan vissza hajtottam a fejem, és tovább kémleltem a takarót...féltem vissza  nézni. Észrevétlenül Harry-re sandítottam, aki szigorúan nézte az ismeretlen férfit, mintha...haragudott volna rá. Hát persze, ki nem haragudna  hogy ha egyszer akárki rárontana ,és épp "élvezkedne" , vagy a mi esetünkben élvezkedés után...De valahogy , nem tudom hogy, de mintha valami másért lenne dühös..de nem tudom miért.
Összeszedtem a bátorságom és felnéztem a férfire, aki Harry-vel nézett farkas szemet.   Elég jól bírják, mert a szemük szinte villámokat szór, ami elég ijesztő!
A férfi megunta a farkas szemezést, elfordította tekintetét, és így kezdett bele beszédébe..:

-Harry...Már milliószor mondtam ,hogy hagyd abba a kurvázást! Megmondtam, ha még egyszer meg tudom hogy, fizetsz egy északáért, akkor ki írlak a családi vagyonból!..És amit igérek azt mindig betartom, ezt te is tudod fiam!-emelkedett feljebb a hangja a 'fiam' résznél nekem meg itt esett le az állam. Nem igaz hogy, pont az apja rontbe..ennél még az is jobb ha egy pszichopata rontránk, de az apja..ez is csak velem történhet meg! De jó nekem..ugye feltünt a szarkazmus?
Harry szemei kikerekedtek és tátogni kezdett mint a partra vetet hal.

-Ezt..ezt nem teheted!-orditotta kétségbe esetten (mint kiderült) az apjának, aki komoly arcal bólogatot ,hogy igenis meg teheti. Nem nagyon volt még ilyen, de meg sajnáltam Harry-t. Eddig ő volt az egyetlen kuncsaftom ,aki így bánt velem, ilyen jól. És erre mi történik? Jó érzés okozok neki, aztán meg elrontom az éltét, vagyis az apjával való kapcsolatot, és a pénze is ugrott, ha jól figyeltem.
De...az nem ugrodt amit kapni fogok, ami nek örülök is, de akkor is rosz érzésem van.
A Styles-ek épp kezdtek volna "beszélni", de ebben meg zavarta őket valami, nem is akármi, csörgés..telefon csörgés, ami az én telefonomból származik! 
Mindenki a hang felé kapta a fejét, ami a fotel mellet lévő nadrágomból jött. Meglepetten néztem körül, az alsóm után kutatva, ami nagy szerencsémre az ágy mellet volt.  Lehajoltam érte, de úgy hogy közben minden testrészem takarjam amit takarni kell, mert Harry ennél a mozdulatnál folyamatosan figyelt, meg nem is akartam senki elött nudizni! Meg fogtam a ruha anyagot, a takaró allat gyorsan fel vettem, és a vörös minden színében ponpázva rohantam a telómért, ami még mindig kitartóan csöngött. Kihalásztam nadrágom zsebéből, és a képenyőn lévő nevet kezdtem nézni: Bob Bácsi. Lepetten kerekedtek ki a szemeim. Miért keres? Hisz kb. minden este dolgozom és még egyszer se keresett..jó keresett már, de egy ideje ez abba maradt.
Észbe kaptam. Lasan fel egyenesedtem, és egy kis helységet kezdtem kutatni a tekintetemmel, amit hamar meg is találtam.

-Elnézést...-mondtam halkan, de remérhetőleg halhatóan, és  a kis ajtó hoz mentem. Azt kinyitva, egy apró fürdö szoba féleség fogadott. Leültem a wc-tetejére, és fel vettem a telefont.

*Harry szemszög*

Miután Austin mögött becsukódott az ajtó, apám halkan (hogy a szomszéd helységben lévő ne halja), de erélyesen, fojtatta szidásomat.

-Emlékszel, mikor mondtam hogy mi fog történni , ha megint kurvázáson kaplak?! Hát most meg fog történni! Ki irlak a családi vagyonból, és a te részed az unoka testvéred fogja kapni!-mindta, mire mégjöbban meglepödtem. eddig is fenyegetőzött ezzel, de sose hittem volna hogy komolyan gondolja. De ami még jobban meg lepett...az unoka testvérem-re?! Zayn-re?! Most komolyan, arra a pénz éhes baromra?! Ennél még az is sokkal jobb lenne, ha inkább Daffny-ra , a kutyámra, irná a pénzt!

-Ezt nem teheted apa! De ha mégis meg teszed, akkor miért pont Zayn-re?! Ismered milyen! Mindent meg tesz a pénzért!-fakadtam ki.

-De ő legalább nem prostikra költi a pénzt!-orditotta.

-Én se!-modntam viszonylag nyugodtan, mire apa gúnyosan kacagni kezdett. ..Kedves..

-Ha nem, akkor ő kicsoda?!- mutatott, a fürdő ajtó felé.- Ha nem egy hím prsoti, akkor micsoda?!..Ez is csak a pénz miatt fekszik le veled!-modnta, és nálam itt telt be a pohár.

-Ő nem egy prosti!- modntam komolyan, mire apa is így kezdett nézni. Gyorsan gondolkodni kezdtem hogy mit mondjak, hisz tudom hogy mit fog kérdezni és arra nem elég csak egy szimpla akármi.

-Miért állsz ki így egy kurva mellet?-kérdezte érdeklődve, mire eszembe jutot egy jó kifogás-ötlet féleség, de nem tudom hoyg beválik-e...

-Mert ő a SZERETŐM!

18 megjegyzés:

  1. Tetszik a történeted, ilyennel még nem találkoztam! :)
    Valahogy éreztem, hogy Harry apja az aki rájuk nyitott. :)
    Egy jó tanács, ha nincs ihlet vagy idő akkor ne siess vele, mert jobb egy később kapott jól megírt rész, mint egy összecsapott! Mert egy kicsit lehet érezni rajta hogy gyorsan végezni akartál vele! (vagy lehet h csak én érzem) Ezzel nem megbántani akarlak csak gondoltam megemlítem, mert ezt Én is tapasztaltam magamon! :)
    Csak így tovább, nekem nagyon bejön és kíváncsian várom a folytatást! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi a jó szavakat:)
      jók a meg érzéseid, egy kis részen tényleg siettem,mert már nagyon sokaltam hoyg 1 hete nem raktam részt, és (bevallom9 volt akkor még vagy...fél oldal a történet ből. Meg sokszor este irom, és olyan kor aza baj hogy irás közben elálmosodok, és így lesz összecsapott:/
      örülök amugy hogy tetszik:D megprobálom meg irni hamar (de elhet megitn az letzs mont szokott). És én is várom a TE történetedet:D (bocsi hoyg itt mondom, de már nagyon várom:3)

      Törlés
  2. Uuuu..ez nagyon király lesz így :D Siess :3

    VálaszTörlés
  3. :D Nagyon, nagyon, nagyon imádom!!!! :D :) :3 Várom a kövit! :)

    VálaszTörlés
  4. De örülök,hogy lett új rész:D Nekem is nagyon tetszik*-* Azt szavakkal kifejezni nem lehet,hogy mennyire imádom ezt a blogot (meg sem próbálom,mert csak össze-vissza beszélnénk,mint általában xd) De mind1,Imádlak és várom a kövit <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök hogy tetszik:) uristen...akkor ezt megtiszteltetésnek vezsemxd, nam baj az én is mindig össze vissza beszélek:) jaj köszi én is téged, meg minden olvasómat:D megprobálom meg csinálni:)

      Törlés
  5. Jujj nagyon jó! <3 Én imádom:)) Légyszí hamar hozdd a kövit!:DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi, örülök hogy tetszik:) megprobálom, de nem tom hogy mikor lesz...:/

      Törlés
  6. Mikor lesz kövi nagyon jó lett?!?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi, és nem tudom...sehol se tartok vele..bocsánat, csak a szünet miatt itt hon van testvérem és fojton elsajáttija a gépet, meg van pár más dolog ami miatt nem jut idöm irni..de probálom irni!

      Törlés
  7. Éppen akartam Èn is kérdezni :D Mert már nagyon vàrom! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. olyan jól esik hogy enyien várják...de nyugalom, ma folyamatosan irtam (nem sokkal lett tőbb...) de legalább van valami!xd meg probálom a szünetben hozni, de ha esetleg nem hoznám...akkor kiszabhattok valami büntetést!xd

      Törlés
    2. A kicsi is valami :D
      Nekem van egy jó büntetésem, nem lesz a blogomba Larry szex hanem Zarry!! XD na?? XD

      Törlés
    3. O.O ááááá csak ezt neeee!xd:OOO ...ez nem büntetés..ez KINZÁS!!O.O..jó kis lány lezsek, csak nekeljen Zarry szex et olvasnom!TT-TT

      Törlés
  8. nem büntetünk meg, ha hozod a részt! :P : )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. TT-TT jó...:p *besértödött* hogy ha valami csoda fojtán képes lezsek meg irni (mivel mostanában eléggé 'szétröhögöm az agyam aztán szét is bőgőm az agyma" hangulatban vagyok) akkor tapsot kérek!xd

      Törlés