Free Lines Arrow
Unborn 8.0 Black Pointer

2014. augusztus 5., kedd

A Helyzet a következő...

Sziasztok
Sajnálom hogy nincs rész, sajnálom hogy nem törödtem a bloggal, és nagyon sajnálom hogy nem törödtem veletek!
De ez nem megy. Ez így nem jó....Ez így nem mehet tovább!
A Helyzet a következő...
Nyár van, vagyis már a vége felé tartunk, és én szeretném kiérvezni még ezeket az utolsó pillanatokat, mert 29. gólya táborom lesz, és maradok ott a beköltözés napjáig...és utána megyek esküvőre, ami nagyon messze van, úgy hogy nem leszek itthon, nem leszek gép közelbe.
Ez az időszak nehéz lesz, hisz bizonyitanom kell majd a suliban is hogy jó vagyok, tanulnom kell majd, és mikor hétvégente haza jövök, akkor persze hogy szeretnék a barátaimmal is lenni (van aki még suli időben le stoppolt magának egy napot, hogy vele legyek.).
És így nem nagyon marad időm a blogolásra.
Nehéz döntés volt, de szerintem lehetett számitani arra amit most mondok..
SZÜNETELTETEM A BLOGOT!
De van füzetem, amibe írni fogom, EZT a történetet! Ha lesz időm, akkor írni fogom, és ha reményeim szerint meg lesz már kb. annyi rész amennyivel biztosithatom a blog "életét", akkor ismét jönnek majd a részek.
El döntöttem, hogy a Gif-es blogomat fogom folytatni, És a The Great Mission-t is újra élesztem. Azaz abból is meg írnék pár részt, és jönnének a részek. De az is kb. 2 hetente  jönnének...nem tudom..minden esetre probálkozom.
De Most egy időre búcsút kell intcsek, a Road To The Edge Of My Love!-nak, és szereplőinek...és persze olvasóinak, kik e egészet támogatták, olvasták.
Ez egy kicsit ciki...De a blog most 29 edikén lesz 1 éves.
Gáz mi? Ebből több mint a felében nem jött rész. Ez aztán a rosz teljesítmény.
Ezért nem akarok több hibát elkövetni! Így is elkezdtem írni 2 történetet (vagyis többet de 2 van meg blogosítva..), amiket nem láthattatok eddig. Azokat is meg irok előre részeket, és aztán kezdem el őket. Egyikben van Larry meg még más párok, a másikban meg..hááát..Zouis-Lilo.
Sajnálom, hogy hiteggettelek titeket a részekkel hogy jönnek, de nem jöttek...
Sajnálok mindent..
Remélem majd még találkozunk ITT!
Köszönöm mindenkinek aki elolvasta, további jó szünetettt, és majd jó iskolát mindenkinek..
Búcsúzik tőletek egy időre, Pakkör pítör/Boo Rambó, azaz kitalálójuk...Petra.:)
Szeretlek titeket!

2 megjegyzés:

  1. Kedves Irono! Most lehet (sot biztos), hogy bunko leszek, de eddig egy olyan bloggal nem talalkoztam, ahol majdnem egy eve nem volt resz. (Tudom, vagy ihlet vagy ido hiany, esetleg mindketto (en is irok egy sztorit, ugyh aterzem)) En, amikor blogot olvasok, egy-ket honap kieses utan lemondok az olvasott blogrol. Mert, szerintem az mar nagyon nagy bunkosag, hogy valaki akarva/akaratlanul egy kezd egy ERDEKES, SZUPER es JOL KITALALT tortenet irni, de meg a kibontakozas elott lemond rola (hiaba mondod, hogy nem, itt mar az idohiagy nem kifogas). Aki tudja, hogy olyan idoszak elott van, amikor nem lehet megoldani, hogy legalabb egy resz legyen havonta, az ne kezdjen bele. Nekem nagyon tetszik az alaptortenet. Komolyan mondom. De ez sok. Es tudom milyen volt a palyavalasztas (en is uj suliban vagyok). Es tudod mi az erdekes? Hogy meg mindig fel szoktam nezni a blogra. Egy ev utan is! Ezt vedd dicseretnek.
    Most nyugodtan elkuldhetsz a picsaba, hogy nem is ismerlek, meg nem tudom h min mesz keresztul, vagy akarmi. Nem megbantani akartalak ezzel, majd (ha ujra kezded a sztori irasat) lehet meg fogod koszonni.
    Tenyleg nem akartlak lejaratni. Es remelem azert elolvastad.
    Szia :) jo sulit.

    VálaszTörlés
  2. Szia. Koszonom hogy meg mondtad a velemenyed, somat jelent.
    Nem kell felned nem vagyok az a konnyen sertodo tipus.
    Tanultam a hibambol most is irok 2 tortenetet ami nincs meg publikalva, csak akkor ha minden reszuk meg lesz irva.
    Ezert eltunok meg tibb ideig. Most is koleszban vagyok telorol irok bocsanat a hibakart csak faradokxd koazonom a megjegyzesed.

    VálaszTörlés